Cum funcționează?
Accesează serviciile medicale
• Caută și selectează din lista de specialități și servicii medicale opțiunea dorită. • Apasă pe butonul "Programează-te" asociat opțiunii selectate. • Vei fi redirecționat către pagina de autentificare a contului. • În cazul în care nu ai un cont, pe pagina de autentificare, apasă butonul "Cont nou". • Vei fi direcționat către o pagină de înregistrare.
Îți creezi cont sau te autentifici
• Completează toate câmpurile obligatorii din formularul de înregistrare. • După completarea formularului, apasă butonul "Înregistrează-te". • Verifică adresa de e-mail pe care ai înregistrat contul unde vei găsi un cod de verificare. • Accesează platforma de telemedicină și introdu codul primit în câmpul corespunzător. • După introducerea codului, vei fi invitat să setezi o parolă pentru contul tău. • Completează câmpurile necesare și setează-ți noua parolă. • După ce ai setat parola, vei fi redirecționat către pagina principală a platformei.
Programează-te online
• Pe pagina principală a platformei, explorează opțiunile disponibile pentru serviciile medicale. • Alege serviciul medical dorit. • Apasă butonul "Programare" sau echivalentul său asociat serviciului selectat. • Vei fi direcționat către calendar. • Urmează pașii indicați pentru a selecta intervalul de programare dorit.
Opțiuni suplimentare (dacă dorești să achiziționezi mai multe servicii medicale)
• În cazul în care dorești să achiziționezi și alte servicii medicale, apasă butonul "Închide" sau echivalentul său. • Aceasta îți va permite să revii la lista de servicii medicale disponibile pentru a selecta alte opțiuni. • Repetă pașii anteriori pentru a adăuga servicii suplimentare.
Finalizarea programării și efectuarea plății
• În cazul în care nu mai dorești să adaugi alte servicii medicale, apasă butonul "Vezi coșul tău” • Vei fi redirecționat către pagina de plată. • Completează informațiile necesare pentru efectuarea plății. • După finalizarea plății, programarea ta va fi confirmată. • Vei primi o factură și datele necesare pentru conectare prin e-mail.
Îți recomandăm să descarci și să instalezi, înainte de programare, unul din browserele compatibile: Google chrome, Microsoft Edge
• Accesează linkul de conectare primit în e-mail pentru a te alătura consultației. Acesta te va duce direct în consultul online. • Dacă preferi să utilizezi platforma noastră online, vizitează site-ul www.kykoty.ro și accesează secțiunea "Contul meu". Acolo veți găsi un buton special care îți va permite să te conectezi la programare. • O altă opțiune este să descărcarci aplicația mobilă Kykoty din App Store sau Google Play. După instalare, accesează pagina principală a aplicației și vei găsi un buton pentru a te alătura consultației. • Îți reamintim să te conectezi la consultație cu 15 minute înainte de ora programată pentru a te pregăti și a te asigura că totul este în ordine.
Contactează echipa de asistență în caz de probleme de conectare
Dacă întâmpini dificultăți și nu reușești să te conectezi în primele 5 minute, te rugăm să ne contactezi la numărul 0790 895 454. Echipa noastră îți va oferi asistență și te va ghida pas cu pas.
Pregătire consultație
• Pentru a-ți confirma identitatea, asigură-te că ai la îndemână un document de identitate (carte de identitate, permis auto sau pașaport) la începutul consultației. • Înainte de a începe consultația, ai opțiunea de a încărca documentele medicale în dosarul tău din cont. Poți face acest lucru fie prin intermediul site-ului nostru în secțiunea "Contul meu", fie prin aplicația mobilă într-o secțiune dedicată. Aceste documente pot oferi medicului informații importante legate de cazul tău. • Te încurajăm, de asemenea, să completezi chestionarul de anamneză înainte de consultație. Aceasta ne va ajuta să înțelegem mai bine situația ta, ca să-ți putem oferi o îngrijire medicală personalizată. • Asigură-te că urmezi cu atenție fiecare pas al procedurii și că furnizezi informațiile corecte și valide pe parcursul procesului de telemedicină.
Gata! Atât de simplu!
Iar dacă ai întrebări sau ai nevoie de clarificări suplimentare, accesează secțiunea întrebări frecvente.
Care sunt beneficiile și avantajele unei consultații online?
Pentru ce simptome și afecțiuni medicale poți face o consultație online?


































Ce NU tratează telemedicina?














CUM MĂ PREGĂTESC PENTRU O CONSULTAȚIE?
Îți recomandăm să descarci și să instalezi, înainte de programare, unul din browserele compatibile: Google chrome, Microsoft Edge.
Accesează linkul de conectare primit în e-mail pentru a te alătura consultației. Acesta te va duce direct în consultul online.
Dacă preferi să utilizezi platforma noastră online, vizitează site-ul www.kykoty.ro și accesează secțiunea "Contul meu". Acolo vei găsi un buton special care îți va permite să te conectezi la programare.
O altă opțiune este să descărci aplicația mobilă Kykoty din App Store sau Google Play. După instalare, accesează pagina principală a aplicației și vei găsi un buton pentru a te alătura consultației.
Îți reamintim să te conectezi la consultație cu 15 minute înainte de ora programată pentru a te pregăti și a te asigura că totul este în ordine.
Dacă întâmpini dificultăți și nu reușești să te conectezi în primele 5 minute, te rugăm să ne contactezi la numărul 0790 895 454. Echipa noastră îți va oferi asistență și te va ghida pas cu pas.
TREBUIE INSTALATĂ VREO APLICAȚIE?
Pentru o calitate bună a transmisiei și o comunicare cât mai facilă am ales să folosim aplicația Microsoft Teams. Aceasta se descarcă gratuit de aici. Daca nu aveti posibilitatea de a descărca aplicația, vă puteți conecta direct din browser, prin intermediul linkului atașat în e-mail. În cazul în care nu reusiți să faceți conectarea, contactați-ne pentru consiliere la numărul 0790 895 454.
ÎN CE SITUAȚII POT APELA LA SERVICIILE DE TELEMEDICINĂ?
Puteți consulta lista afecțiunilor aici.
DACĂ DEPĂȘESC TIMPUL ALOCAT CONSULTAȚIEI VOI PLĂTI ÎN PLUS?
Se pot aloca suplimentar 5-10 minute în funcție de disponibilitatea medicului și programările existente. Dacă este necesar alocarea unui interval de timp mai mare, în funcție de programările medicului, consultația poate continua sau se revine în cadrul altei ședințe.
NU REUȘESC CONECTAREA PRIN TEAMS. CE E DE FĂCUT?
Dacă întâmpinați dificultăți și nu reușiți să vă conectați în primele 5 minute prin TEAMS, contactați-ne pentru consiliere la numărul: +40 790 895 454
Echipa noastră vă va oferi asistență și vă va ghida pas cu pas.