CUM MĂ PREGĂTESC PENTRU O CONSULTAȚIE?
Îți recomandăm să descarci și să instalezi, înainte de programare, unul din browserele compatibile: Google chrome, Microsoft Edge.
Accesează linkul de conectare primit în e-mail pentru a te alătura consultației. Acesta te va duce direct în consultul online.
Dacă preferi să utilizezi platforma noastră online, vizitează site-ul www.kykoty.ro și accesează secțiunea "Contul meu". Acolo vei găsi un buton special care îți va permite să te conectezi la programare.
O altă opțiune este să descărci aplicația mobilă Kykoty din App Store sau Google Play. După instalare, accesează pagina principală a aplicației și vei găsi un buton pentru a te alătura consultației.
Îți reamintim să te conectezi la consultație cu 15 minute înainte de ora programată pentru a te pregăti și a te asigura că totul este în ordine.
Dacă întâmpini dificultăți și nu reușești să te conectezi în primele 5 minute, te rugăm să ne contactezi la numărul 0790 895 454. Echipa noastră îți va oferi asistență și te va ghida pas cu pas.
CARE ESTE INTERVALUL ORAR ÎN CARE SE POT FACE PROGRAMĂRI?
Regăsiți aici programul de lucru al clinicii.
ÎN CE SITUAȚII POT APELA LA SERVICIILE DE TELEMEDICINĂ?
Puteți consulta lista afecțiunilor aici.
DACĂ DEPĂȘESC TIMPUL ALOCAT CONSULTAȚIEI VOI PLĂTI ÎN PLUS?
Se pot aloca suplimentar 5-10 minute în funcție de disponibilitatea medicului și programările existente. Dacă este necesar alocarea unui interval de timp mai mare, în funcție de programările medicului, consultația poate continua sau se revine în cadrul altei ședințe.
CARE ESTE PREȚUL SERVICIILOR OFERITE?
ÎN CÂT TIMP POT ACHITA CONSILIEREA?
Pentru confirmarea consultației și primirea accesului la interviul medical, este necesară plata integrală în momentul programării. Plata se face prin intermediul platformei NETOPIA, atât în aplicația mobilă, cât și pe pagina web.
CUM SE REALIZEAZĂ PLATA SERVICIILOR?
Plata consultației se va realiza prin intermediul platformei NETOPIA în momentul înregistrării unei programări prin pagina web/ aplicația mobilă.
POT SĂ ANULEZ O PROGRAMARE?
Nu puteți anula o programare în cadrul clinicii de pediatrie Kykoty. În schimb, vă puteți reprograma prin accesarea secțiunii Contul meu de pe site-ul www.kykoty.ro sau din aplicația mobilă accesând programarea dumneavoastră.
Este necesar să reprogramați cu cel puțin 24 de ore înainte, astfel încât intervalul de timp eliberat să poată fi realocat altei persoane.
Respectăm nevoile pacienților nostri, de aceea vă rugăm să ne contactați la adresa de mail office@kykoty.ro sau telefonic la 0790 895 454 în intervalul orar 07:00 - 20:00 atunci când aveți nevoie de suport.
POT SĂ REPROGRAMEZ?
Da, vă puteți reprograma în orice moment al zilei, în funcție de intervalul disponibil al medicilor.
Pentru a reprograma o consultație, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
- Accesați secțiunea "Contul meu" de pe site-ul nostru.
- Autentificați-vă în contul dvs. cu informațiile de acces.
- Găsiți serviciul medical pentru care doriți să reprogramați consultația.
- Apăsați butonul "Reprogramează" asociat acestui serviciu.
- Veți fi redirecționat către o pagină unde veți putea selecta o nouă dată și oră pentru consultație.
- Confirmați noua programare și finalizați procesul de reprogramezare.
- Vă reamintim că această opțiune este valabilă și în aplicația mobilă Kykoty, pe care o puteți descărca din App Store sau Google Store.
- Dacă întâmpinați dificultăți sau aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru a primi sprijin în reprogramarea consultației dvs. la numărul 0790 895 454.
CUM ȘTIU DACĂ PROGRAMAREA MEA ESTE CONFIRMATĂ?
În momentul confirmării plății, veți primi automat pe mail factura și linkul de conectare pentru interviul medical, pe care îl puteți accesa cu maxim 30 de minute înainte de ora programată.
AM O PROGRAMARE, DAR NU O POT ONORA. POT SĂ FAC SCHIMB CU O ALTĂ PERSOANĂ?
Respectăm nevoile pacienţilor nostri, de aceea vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail office@kykoty.ro sau telefonic la numărul: 0790 895 454 în intervalul 08:00-20.00, cu 24h înainte.
CARE ESTE DURATA CONSULTAȚIEI?
Durata consultației este variabilă în funcție de serviciul ales. Pentru mai multe detalii despre telemedicină accesați aici.
DACA SE VERIFICĂ 2 COPII SIMULTAN VOI PLĂTI ÎN PLUS?
Dacă bebelușii/copiii au aceleași simptome, atunci nu se va achita vreun cost suplimentar – informația este pentru aceleași simptome. Dacă bebelușii/copiii prezintă simptome diferite atunci medicul trebuie să realizeze o altfel de analiză și implicit să prescrie un altfel de tratament – aici costul consilierii se va aplica separat.
NU REUȘESC CONECTAREA PRIN TEAMS. CE E DE FĂCUT?
Dacă întâmpinați dificultăți și nu reușiți să vă conectați în primele 5 minute prin TEAMS, contactați-ne pentru consiliere la numărul: +40 790 895 454
Echipa noastră vă va oferi asistență și vă va ghida pas cu pas.
AM FĂCUT PLATA DAR NU AM PRIMIT E-MAIL-UL DE CONFIRMARE.
În această situație, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail office@kykoty.ro sau telefonic la nr. +40 790 895 454.
CUM ÎMI PROTEJEAZĂ KYKOTY DATELE PERSONALE?
Pentru a proteja cât mai bine datele pacienților, spre deosebire de alți furnizori de servicii medicale care folosesc platforme ușor de accesat de către persoane neautorizate, KYKOTY vă asigură că datele pacienților sunt în siguranță și de aceea folosim o platformă proprie.
Platforma KYKOTY este un sistem securizat de comunicare între pacient și medic. Datele rezultate din urma folosirii serviciului sunt stocate pe teritoriul României.
POT PRIMI O REȚETĂ ÎN CADRUL UNEI CONSULTAȚII LA DISTANȚĂ?
Da. Atâta timp cât diagnosticul dumneavoastră nu necesită o examinare personală suplimentară, medicul vă poate prescrie electronic medicamentele.
Rețetele printate sunt acceptate, un pacient poate printa rețeta, merge cu ea la farmacie și își poate lua astfel medicametele prescrise.
Important: În urma consultului, medicul nu poate elibera rețete medicale compensate.
AM PRIMIT O REȚETĂ ÎN URMA CONSULTULUI MEU. UNDE O POT GĂSI?
Rețetele primite în urma consilierii medicale se găsesc în contul dumneavoastră de pacient sau atașată, în format PDF, consultului medical.
ESTE NECESAR SĂ FIU PREZENT ÎN TIMPUL CONSULTAȚIEI ONLINE PE CARE O ARE COPILUL SUB 18 ANI?
Da.
ARE MEDICUL ACCES LA ISTORICUL MEDICAL ÎNAINTE DE A EFECTUA UN CONSULT?
Da. În cazul consultațiilor online, medicul are acces la profilul dumneavoastră medical.
POT APELA LA KYKOTY ÎN CAZ DE URGENȚE?
SUNT CONSULTAȚIILE KYKOTY ACOPERITE DE CĂTRE ASIGURATOR?
Momentan, nu suntem în colaborare cu companii de asigurare.
TREBUIE INSTALATĂ VREO APLICAȚIE?
Pentru o calitate bună a transmisiei și o comunicare cât mai facilă am ales să folosim aplicația Microsoft Teams. Aceasta se descarcă gratuit de aici. Daca nu aveti posibilitatea de a descărca aplicația, vă puteți conecta direct din browser, prin intermediul linkului atașat în e-mail. În cazul în care nu reusiți să faceți conectarea, contactați-ne pentru consiliere la numărul 0790 895 454.